Hulp nodig?

1
Hoe een boekje personaliseren en bestellen?
  • Hoe moet ik een boekje personaliseren en bestellen?

    Een boekje personaliseren en bestellen is een eenvoudig proces, u volgt elke stap in de personalisatie, en vult alle gevraagde gegevens in. In de preview ziet u de gepersonaliseerde cover en een bladzijde uit het boekje. Maak zeker dat alle gegevens correct zijn, en voeg het boekje toe aan het winkelmandje.

    De verschillende stappen:

    • Geef de naam van het kind voor wie het boekje is in
    • Geef de naam van het kind voor wie het boekje is in
    • Maak de keuze meisje of jongen
    • Klik op “kies uw boekje”
    • Kies een verhaaltje en klik op "personaliseer dit boekje"
    • Geef de huids- en haarkleur op van het kind
    • Vul alle gegevens verder aan die worden gevraagd, alle velden moeten worden ingevuld en zullen in het boekje worden opgenomen
    • Klik op “opslaan en bekijk preview”
    • Kijk even alle informatie na, via de “wijzig” knop kan u terug om aanpassingen te doen
    • Als alle gegevens correct zijn klikt u op “bestel”, u gaat nu naar het winkelmandje
    • Geef alle gegevens naam, adres telefoonnummer, e-mail
    • Accepteer onze algemene voorwaarden
    • Voer de betaling uit op de betalingspagina
    • Na de betaling ontvangt u van ons een bevestigingsmail
  • Kan ik hulp vragen bij een bestelling?

    Als u vragen heeft over een boekje, over het bestellingsproces, uw bestelling, kan u ons bereiken op info@mijneigenboekje.be of u kan ons ook bellen tijdens de kantooruren (maandag tot vrijdag van 08:00 tot 17:00) op +32 468 31 23 84.

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    U krijgt na een geslaagde bestelling een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Let wel op dat deze e-mail niet in spam terecht komt. Voeg ons daarom toe aan aan uw lijst van veilige afzenders.

2
Vragen bij een boekje personaliseren en bestellen?
  • Hoe lang kan de naam zijn van het kind voor wie het boekje wordt gepersonaliseerd?

    Er staat geen limiet op de lengte van de naam om het boekje te personaliseren. Ideaal voor een correcte weergave op de website is die echter niet langer dan 12 karakters, inclusief spaties. Indien de naam langer is ziet u geen correcte weergave op de voorbeeld pagina van onze website. In werkelijkheid, in het echte gedrukte boekje past alles perfect ook al is de naam wat langer.

  • Wordt de huids- en haarkleur aangepast in het gedrukte boekje?

    Ja, de kleuren die u heeft gekozen worden ook in het echte boekje gebruikt en gedrukt. U kan kiezen uit drie huidskleuren en vier verschillende haarkleuren voor de kinderen, voor volwassenen is er één extra haarkleur grijs.

  • Er wordt gevraagd naar de naam van een jongen, meisje uit de klas van het kind voor wie het boekje wordt gepersonaliseerd, ik ken deze namen niet?

    Alle velden moeten worden ingevuld om het boekje te kunnen bestellen, ideaal is dat alle namen en gegevens die u gebruikt ook in de leefwereld van het kind bestaan maar u kan natuurlijk ook fictieve namen en plaatsen gebruiken.

  • Wat als ik een naam verkeerd heb ingevuld of een vak niet invul?

    Onze personalisatie is zo opgezet dat u niet verder kan bij de bestelling tot alle velden zijn ingevuld. Bij de preview pagina kan u alle ingegeven informatie opnieuw nakijken en eventueel terug gaan via de “wijzig” knop om correcties te maken.

  • Kan ik nog iets wijzigen in de gegevens nadat ik het boekje bestelde?

    Dat kan niet! Nadat u heeft besteld starten wij onmiddellijk met alle aanpassingen en personalisatie. Het boekje wordt ook zo snel mogelijk gedrukt. Wij doen er natuurlijk alles aan om u te helpen, indien u merkt dat er een fout is in de gegevens kan u best bellen tijdens de kantooruren (maandag tot vrijdag van 08:00 tot 17:00) op +32 468 31 23 84.

  • Kan ik een opdracht, een berichtje schrijven aan het kind voor wie ik het boekje bestel?

    Ja dat kan! Er is een veld voorzien dat u hiervoor kan gebruiken, er staan ook een paar voorbeelden. Het berichtje is maximum 130 karakters lang en komt op de eerste pagina van het boekje.

  • Kan ik meer dan één boekje bestellen in dezelfde bestelling?

    Ja dat kan indien het afleveradres hetzelfde is voor de boekjes. U werkt boekje per boekje af en voegt het telkens toe aan het winkelmandje. Wanneer alles in het winkelmandje zit gaat u naar betaling om de bestelling af te ronden. Indien de boekjes naar verschillende adressen moeten dan moet u boekje per boekje bestellen.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Elk boekje wordt gepersonaliseerd, zowel de tekst als de illustraties. Het is daarom onmogelijk om de bestelling te annuleren.

  • Moet ik mij registreren om een boekje te bestellen?

    Ja u dient uzelf te registreren om een aankoop te doen. Bij een volgende bezoek kan u dan veel sneller inloggen.

3
Wat is de prijs van een boekje?
  • Hoeveel kost een boekje?

    Al onze boekjes hebben dezelfde prijs zoals aangegeven op de website.

  • Wat zijn Mijn Eigen Boekje vouchers? Welke zijn de verschillende promoties?

    Regelmatig hebben we speciale acties, kortingvouchers, kennismakingsbonnen en andere mooie kortingen. Indien u graag wil dat wij u op de hoogte houden van onze speciale acties kan u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief en ons natuurlijk volgen via onze FB pagina, via Twitter, Instagram, ...

  • Kan ik verschillende kortingen combineren?

    Neen dat kan u niet, kortingen, acties, promo’s zijn niet combineerbaar of cumuleerbaar

  • Waar kan ik de mijn promo of kortingscode gebruiken?

    Op het einde van de bestelling, bij de betaling is er een veld waar u de code kan invoeren. U kan zien dat het te betalen bedrag onmiddellijk wordt aangepast.

  • Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?

    Wij aanvaarden alle courante betaalkaarten in België en Nederland. Betalingen gebeuren online via volledig beveiligde paginas.

4
Wat zijn de verzendkosten voor een boekje?
  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Voor verzendingen in Nederland en België is alles inbegrepen in de prijs van het boekje. Indien u een boekje wil bestellen en versturen naar een ander land neem dan met ons kontakt op info@mijneigenboekje.be, wij helpen u graag verder.

  • Kan ik een boekje komen afhalen?

    Wij hebben geen winkel en daarom is het niet mogelijk om een boekje af te halen.

5
Wat is de productie tijd van een boekje?
  • Hoe lang duurt het om een boekje te drukken?

    Nadat we uw bestelling en betaling hebben ontvangen hebben we vijf tot zeven werkdagen nodig om het boekje te personaliseren en te drukken. Vanaf het moment van uw bestellling tot levering van het het boekje bij u thuis moet u rekenen op vijf tot zeven werkdagen. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te leveren.

    Heeft u een express versie voor een bestelling?

    Die hebben we niet, we willen kwaliteit leveren en hebben hiervoor vijf tot zeven werkdagen nodig.

6
Hoe wordt een boekje geleverd?
  • Hoe wordt het boekje bij mij bezorgd?

    We maken gebruik van speciaal voor Mijn Eigen Boekje ontworpen, stevige brievenbusdoosjes. Deze brievenbusdoosjes beschermen de boekjes tijdens het transport en passen perfect in een brievenbus. De postbode levert de boekjes bij u thuis, rechtstreeks in uw brievenbus.

  • Het duurt lang voor ik mijn boekje ontvang?

    Wij doen er alles aan om uw boekje zo snel mogelijk te leveren. U moet rekening houden met een leveringstijd van vijf tot zeven werkdagen. Indien u het boekje nog niet heeft ontvangen na zeven werkdagen kan u ons best contacteren.

7
Kan ik een cadeaubon kopen?
  • Kan ik een Mijn Eigen Boekje Cadeaubon kopen?

    U kan een Cadeaubon kopen via onze website. De Cadeaubon is goed is voor de aankoop van één gepersonaliseerd boekje.

  • Hoelang is de Cadeaubon geldig?

    De Cadeaubon is tot één jaar geldig na de uitgiftedatum.

  • Hoe gebruik ik de Cadeaubon op de website?

    Om een Cadeaubon te gebruiken voor de aankoop van één boekje moet u eerst de personalisatie doen, het boekje in de winkelmand plaatsen en de Cadeaubon gebruikt u dan als betaalmiddel. U kan geen andere promoties, vouchers, gebruiken samen met een Cadeaubon. De Cadeaubon kan niet worden ingewisseld voor geld.

8
Ik heb andere vragen?
  • Ik ben mij paswoord vergeten om in te loggen?

    U kan een nieuw paswoord aanvragen als u wil inloggen. Wij sturen u per e-mail uw nieuw paswoord.

  • Kan ik het afleveradres nog wijzigen nadat mijn bestelling is afgerond?

    - Op de website is dit niet meer mogelijk, uw ingegeven bestelling is al doorgestuurd. Stuur ons een email of neem telefonisch contact, we doen ons best om u te helpen.

  • Er is iets mis met het boekje dat werd geleverd?

    - Neem contact met ons op via info@mijneigenboekje.be en we zoeken samen met u naar een oplossing.

9
Hoe kan ik Mijn Eigen Boekje contacteren?
  • Kan ik Mijn Eigen Boekje contacteren?

    U kan ons een bericht sturen via de contact pagina op de website. Alle contact gegevens staan hier ook vermeld.

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en wees altijd als eerste op de hoogte. Registreer snel!
Wij laten u dan weten wanneer er nieuwe boekjes uitkomen, welke acties, promoties en
wedstrijdjes we organiseren. Mis niets over wat er allemaal gebeurt bij Mijn Eigen Boekje!

Schrijf je in en ontvang onze nieuwsbrief!